ÁSZF
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
Bevezetés:
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, szolgáltatásokkal, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Impresszum: a Szolgáltató (Vállalkozás) adatai:
Név / Szolgáltató: LOGSZOLG Kft.
Székhely: 1112. Budapest, Facsemete utca 14. III/4.
Levelezési cím: 1112. Budapest, Facsemete utca 14. III/4.
Telephely: 1112. Budapest, Facsemete utca 14. III/4.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Nyilvántartási szám: 01-09-405663
Adószám: 32080757-2-43
Képviselő: Valentinyi Zoltán
E-mail: info@logszolg.hu
Tárhelyszolgáltató adatai:
Név: Tárhely.Eu Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1144. Budapest, Ormánság utca 4. X. emelet, 241.
Elérhetőség: +36 1 789 2789
Fogalmak:
Előfizető: A Szolgáltató által kínált szolgáltatások valamelyikére regisztráló és előfizető megbízó/ügyfél.
Szolgáltatás: A jelen Általános Szerződési Feltételek szerint és ennek hatálya alatt létrejött, az Előfizető által kiválasztásra (meghatározásra) kerülő szolgáltatások.
Honlap: A jelen weboldal, amely a szolgáltatás igénybevételére szolgál az alábbi domain-eken:
https://www.logsiztikaiszolgaltatok.hu/,
https://www.logszolg.hu.hu/,
https://www.logisztikaiszolgaltatok.com,
https://www.logszolg.com.
Szerződés: A Szolgáltató és az Előfizető között a Honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,
1. a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
2. b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás.
Vonatkozó jogszabályok: A Szerződésre a magyar jogszabályok az irányadóak, különösen, de nem kizárólagosan az alábbi jogszabályok rendelkezéseire kell tekintettel lenni:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
45/2014. (II.26.) kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
1999. évi LXXVI. törvény a szerzői jogról
2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2018/302 RENDELETE (2018. február 28.) a belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról
AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet)
Az ÁSZF hatálya, elfogadása:
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni és elfogadni a jelen ÁSZF rendelkezéseit.
A szerződés nyelve, a szerződés formája:
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat a Szolgáltató nem iktatja.
E-számlázás:
Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektromos számlát alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus számla alkalmazásához.
Árak:
A Honlap-on feltüntetett árak forintban értendők, a 27%-os ÁFÁ-t nem tratalmazzák. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból a Szolgáltató az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Szolgáltató az árat hibásan tüntette fel és megrendelés érkezett a szolgáltatásra, de szerződést még nem kötöttek a felek, úgy az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el a Szolgáltató.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési lehetőségek:
Az Előfizető a szolgáltatásokkal, vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a Szolgáltató megadott email és levelezési cím elérhetőségein terjesztheti elő.
Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon, vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
1. Az Előfizető neve, lakcíme,
2. A panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
3. Az Előfizető panaszának részletes leírása, az Előfizető által bemutatott iratok,
dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,
4. A Szolgáltató nyilatkozata az Előfizető panaszával kapcsolatos álláspontjáról,
amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,
5. A jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
6. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.
A Szolgáltató a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles az Előfizetőt írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve az Előfizető lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Amennyiben a Szolgáltató és az Előfizető között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben az Előfizető fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat az Előfizető lakóhelye szerint illetékes fővárosi és megyei kormányhivatalok látják el, ezek listája itt található: http://www.kormanyhivatal.hu/.
Bírósági eljárás. Előfizető jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési kötelezettség megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó, bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság mértéke kis- és középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500 millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
a. a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b. a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c. ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d. fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e. a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését,
f. a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve, fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelemelőterjesztésére nem került sor,
g. a testület döntésére irányuló indítványt,
h. a fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.
A jogtulajdonos: LOGSZOLG Kft.
Részleges érvénytelenség, magatartási kódex
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a hatálytalan, vagy hibás rész helyett a vonatkozó jogszabályok rendelkezései alkalmazandóak.
A Szolgáltatónak nincs az Előfizetőkkel szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexe.
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések
A honlapon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A honlapon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a regisztráció során a regisztráció véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra a szolgáltatás és az Ön által megadott nyilvános adatok lesznek elérhetők a szolgáltatókat keresők számára.
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül: 0 Ft-os ár, kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1000 Ft-os termék esetén a 20 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 500 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában az Előfizető eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a szolgáltatást, vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja azt.
A honlap bizonyos szolgáltatásai ingyenesen igénybevehetők. Ezen szolgáltatások „ingyenes” felirattal vannak feltüntetve a díjtáblázatban.
A honlap használata, a szolgáltatások vásárlásának folyamata
Az oldalon regisztrációval elérhető szolgáltatások:
- vállalkozás és a vállalkozás adatainak regisztrálása és a vállalkozás által nyújtott szolgáltatások regisztrálása a honlap által meghatározott szolgáltatás kategóriákon belül.
Az oldalon regisztráció nélkül elérhető szolgáltatások:
- regisztrált szolgáltatók keresése és listázása a honlap által definiált
o iparág,
o termék kategória,
o földrajzi besorolás (vármegyék) és
o szolgáltatások alapján,
- szakmai híranyagok, cikkek megosztása a honlap szerkesztőivel,
- szakmai PR cikkek megjelenésének megrendelése,
- hirdetések, reklámok megjelenésének megrendelése,
- LOGSZOLG tanácsadás megrendelése.
Regisztráció a honlapon:
Amennyiben regisztrálni szeretné vállalkozását és szolgáltatásait a honlapon, lépjen be a „Szolgáltatói regisztráció” menübe. A regisztrációs felületen csillaggal jelölt adatok megadása kötelező.
· Bejelentkezési adatok (kötelező, nem nyilvános információ):
o e-mail cím (kétszer)
o választott jelszó (kétszer)
Ezen bejelentkezési adatokkal tud később is belépni saját regisztrált adatlapjára, ahol a korábban megadott adatokat is bármikor tudja kiegészíteni és/vagy módosítani.
· A vállalkozás és a kapcsolattartó adatai (kötelező, nyilvános információ):
o Kapcsolattartói adatok
§ név
§ telefonszám
o Cég adatai (nyilvános információ)
§ cégnév (kötelező)
§ cég székhelye (kötelező)
§ szolgáltatás Magyarország területén
§ cég weboldala
§ cég logója
§ tevékenység rövid leírása (kötelező)
A cég adatait megadhatja angol nyelven is az „Angol nyelvű verzió hozzáadása” felületen, ahol a megadható adatok listája megegyezik a magyar nyelvű adatlap tartalmával.
o Számlázási adatok (kötelező, de nem nyilvános információ)
§ név
§ adószám
§ irányítószám
§ város
§ utca, házszám
o Kuponkód felhasználása
§ kuponkód
A Szolgáltató fenntartja a jogot kedvezményes regisztrációkra, melyeket egyedi megállapodások alapján ítél oda, vagy időszakonként meghirdet. A kuponkódokat, az azokkal érvényesíthető kedvezmények mértékét és az érvényesítés időszakát a Szolgáltató az egyedi megállapodásokban külön közli a kuponkód használatára jogosultakkal. Időszakonként meghirdetett kedvezményeket, a kedvezmények időszakát, az azokhoz tartozó kuponkódokat és a kupon felhasználásának feltételeit a Szolgáltató a Honlapon és/vagy más helyeken, médiumokban hirdeti meg.
Szolgáltatások regisztrációja:
A regisztrációs adatlap kitöltését követően a „Tovább” gombra kattintva regisztrálhatja szolgáltatásait az előre definiált szolgáltatási lista és struktúra és a vállalkozása által nyújtott és kínált szolgáltatások szerint, a listán szereplő szolgáltatások megjelölésével.
Regisztráció véglegesítése:
A regisztráció véglegesítésekor elfogadja a Honlap Általános Szerződési Feltételeit és a regisztráció díját, mellyel kötelezettséget vállal a regisztrációs díj megfizetésére.
Az alap regisztráció (Honlapon elérhető aktuális díjtáblázat szerint) 3 választható szolgáltatás elemet tartalmaz. Az alapregisztrációban szereplő szolgáltatásokon felül újabb szolgáltatások is megjelölhetők, melyekért további regisztrációs díjat köteles fizetni a Honlapon elérhető aktuális díjtáblázat szerint.
Regisztrációs díj megfizetése:
A regisztrációs díjat vállalkozása fizetheti
· bankkártyával, az OTP SimplePay rendszerén keresztül, vagy
· banki átutalással, 8 napos fizetési határidővel.
A regisztrációs díjról szóló elektronikus számlát a Honlap automatikusan generálja a vállalkozás megadott adatai és a regisztrált szolgáltatások alapján és elküldi a „Számlázási adatok” adatmezőben megadott e-mail címre.
A regisztráció során megadott nyilvános adatok láthatóak lesznek a Honlap más felhasználói számára a „Szolgáltatót keresek” menüpontban, a szolgáltatók listázásakor.
Simple bankkártyás fizetés (OTP csoport)
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal
Simple átutalás (OTP csoport)
Az OTP Simple online fizetési rendszerén keresztül Ön kényelmesen, gyorsan és biztonságosan fizethet átutalással is.
Bővebb információ: https://www.otpsimple.hu/
A regisztráció egyéb feltételeiről:
- a vállalkozás és a megjelölt szolgáltatások regisztrációja 12 hónapig érvényesek a megfizetett regisztrációs díj ellenében, a regisztráció véglegesítésének napjától számítva,
- a 12 hónapos megkezdett regisztrációs időszak alatt újabb szolgáltatások regisztrálhatók. A beregisztrált újabb szolgáltatások díja megegyezik a 12 hónapos szolgáltatás regisztrációs díjával, függetlenül az újabb regisztráció időpontjától és ezen időpont és a 12 hónapos regisztrációs időszak közötti időtartamtól,
- a regisztrált szolgáltatásokat a regisztrált felhasználó bármikor inaktiválhatja és aktiválhatja a regisztráció 12 hónapos időszaka alatt. Szolgáltatás inaktiválása esetén a regisztrációs díjból visszatérítés nem jár és az újbóli aktiválás lehetősége folyamatosan megmarad a regisztrációs időszak alatt,
- az első regisztráció 12 hónapos érvényességének lejáratával az összes regisztráció érvényessége megszűnik, függetlenül attól, hogy az adott szolgáltatást a regisztráció melyik napján jelölte meg, illetve regisztrálta,
- a 12 hónapos regisztráció leteltekor lehetőség van a regisztráció megújítására, melyről a Honlap automatikusan értesítést küld a megadott kapcsolattartónak a regisztráció lejárata előtt,
- a regisztráció megújításának díja a Honlapon aktuálisan elérhető díjtáblázat szerint kerül kiszámlázásra,
- A regisztráció annak véglegesítését követően automatikusan látható lesz a Honlapon. Amennyiben a regisztráció díját a megadott határidőn belül nem fizeti meg a vállalkozás, úgy a Szolgáltatónak joga és lehetősége van a regisztráció törlésére.
Regisztráció törlése:
- a regisztrált szolgáltató a fizetett regisztrációs időszak (12 hónap) időszakában bármikor törölheti a regisztrációját, megjelenését a www.logszolg.hu weboldalon.
- a regisztráció regisztrációs időszak lejárta előtti törlése esetén a megfizetett regisztrációs díj nem jár vissza.
Szakmai híranyagok, cikkek megosztása a honlap szerkesztőivel:
A Szolgáltató folyamatosan megújuló szakmai híreket jelentet meg a Honlapon. Szakmai hírek megjelentetését a Felhasználó regisztráció nélkül bármikor kérheti a Szolgáltatótól a „Kapcsolat” menüpontban, vagy az „Üzenet a logszolg.hu-nak” menüpontban. A Szolgáltató a beküldött szakmai cikkek, híradások megjelentetéséről saját hatáskörében dönt, arra vonatkozó kötelezettséget nem vállal.
Szakmai PR cikkek megjelenésének megrendelése:
A „Hírek” rovatban a Felhasználó PR cikkek megjelentetését kezdeményezheti. a PR cikkek megjelenésének díját az „Árlista” tartalmazza. PR cikkek megjelentetésének kezdeményezése, kérése a „Hirdetni szeretnék” menüpontban lehetséges, a „PR cikk feladása” funkció kiválasztásával és a szükséges adatok megadásával. Miután a kérelmező adatait és a PR cikk tartalmát a Felhasználó elküldte a Szolgáltatónak, a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a megadott kapcsolattartóval a PR cikk megjelenésének részleteiről történő megegyezés érdekében.
A PR cikk megjelenési díját a Szolgáltató külön számlázza ki a megjelenést kérelmező vállalkozásnak.
A PR cikk megjelenésének feltétele a megjelenési díj időben történő megfizetése.
Hirdetések, reklámok megjelenésének megrendelése:
A Honlapon lehetőség van hirdetések, reklámok megjelentetésére. A Fellhasználó hirdetések, reklámok megjelentetését kezdeményezheti a „Hirdetni szeretnék” menüpontban, a „Bannerhirdetés készítése” menüben, ahol kétféle hirdetés megjelentetését kérheti:
- slider hirdetés – amely a Honlap jobb felső oldalán jelenik meg és
- banner hirdetés – amely a Honlap alján jelenik meg.
A hirdetések megjelenésének díját az „Árlista” tartalmazza.
Miután a Felhasználó adatait és a hirdetés tartalmát elküldte a Szolgáltatónak, a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a megadott kapcsolattartóval a hirdetés megjelenésének részleteiről történő megegyezés érdekében.
A hirdetés megjelenési díját a Szolgáltató külön számlázza ki a megjelenést kérelmező vállalkozásnak.
A hirdetés megjelenésének feltétele a megjelenési díj időben történő megfizetése.
LOGSZOLG Fókusz:
A Szolgáltató rendszeresen tervezik egy-egy külön kiválasztott és meghirdetett szakmai témában cikkek, PR cikkek és hirdetések megjelentetését. A LOGSZOLG Fókusz témaköreit a Szolgáltató Honlapon előzetesen meghirdeti és közli a megjelenés feltételeit. A LOGSZOLG Fókusz rovatban történő cikkek megjelenését az „Üzenet a logszolg.hu-nak” funkcióval, a PR cikkek LOGSZOLG Fókuszban történő megjelenéseit pedig a „Hirdetni szeretnék” – „PR cikk feladása” menüpontban, a „Kérem a LOGSZOLG Fókusz kiemelést” megjelölésével kezdeményezheti a Felhasználó.
Miután a Felhasználó adatait és a cikk és/vagy PR cikk tartalmát elküldte a Szolgáltatónak, a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a megadott kapcsolattartóval a cikk és/vagy PR cikk megjelenésének részleteiről történő megegyezés érdekében.
A hirdetés megjelenési díját a Szolgáltató külön számlázza ki a megjelenést kérelmező vállalkozásnak.
A hirdetés megjelenésének feltétele a megjelenési díj időben történő megfizetése.
LOGSZOLG tanácsadás megrendelése:
A Honlapon tanácsadás szolgáltatás is megrendelhető a Honlapot üzemeltető LOGSZOLG Kft. tanácsadóitól a „Szolgáltatásaink” menüponton belül az „Üzenet a logszolg.hu-nak” funkcióval.
A tanácsadás szolgáltatás független a Honlap működésétől, a tanácsadás pontos részleteit – beleértve annak díját is – a LOGSZOLG Kft. munkatársai a kérést kezdeményezővel külön egyeztetik és állapodnak meg arról.
Általános szempontok és irányelvek:
A Honlap adatlapjain a *-gal megjelölt adatmezők kitöltése kötelező.
A regisztrált szolgáltatók adatai esetében a (nyilvános információ” szöveg feltüntetésével külön jelezzük, ha a kért adat más felhasználók számára látható lesz a regisztrációt követően.
Fontos, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a regisztráció díja és a kért megjelenések (hirdetés, PR cikk) a megadott adatok alapján kerülnek számlázásra.
https://www.logisztikaiszolgaltatok.hu/
https://www.logszolg.hu/
https://www.logisztikaiszolgaltatok.com/
https://www.logszolg.com/
hatályos ettől a naptól: 2023. február 13.